„Dauguma mokytojų švaisto savo laiką klausdami klausimų, kurių tikslas – rasti tai, ko vaikas nežino. Tikrasis menas yra rasti, ką jis žino ir ką dar gali sužinoti.“
( Albertas Enšteinas)
Filosofija
Progimnazijos filosofija - rekonstrukcinė filosofija:
Mokomės gyventi tarp žmonių, mokomės, kad gyventume.
Prioritetai
- Kokybiškas pradinis išsilavinimas ir pagrindinio ugdymo pirmosios dalies baigimas.
- Ugdymo(-si) kokybė, formuojant mokinių vertybines nuostatas ir tobulinant mokytojų kompetencijas.
- Progimnazijos edukacinių aplinkų turtinimas, siekiant progimnazijos, kaip ugdymo įstaigos, modernumo.
- Nuoseklus mokinių tėvų pedagoginio švietimo plėtojimas, kokybiškas prevencinių programų įgyvendinimas, siekiant teikti nuolatinę pagalbą mokiniams ir mokyti išvengti visuomenėje esančių asmenybę žlugdančių pavojų.
Pamokų laikas